Jaka kampania bannerowa jest najbardziej skuteczna? |
Budowanie świadomości marki (ang. branding) cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców i osób zajmujących się marketingiem. Jakkolwiek branding jest bardzo ważny, nie zagwarantuje żadnej firmie sukcesu o ile nie jest poparty jakością usług. Przykładem owczego pędu napędzonego często przez wielkich przegranych Internetu były domeny kupowane za setki tysięcy/ miliony dolarów "branding domenowy". Wkrótce się okazało, że milion dolarów wydany na domenę nie miał żadnego znaczenia dla internautów... |
|
|
Co to jest Branding i jak ważny jest w budowaniu Twojej strategii markrtingowej? |
Nowoczesna firma musi charakteryzować się rozpoznawalnością na rynku. Musi mieć swoją rozpoznawalną nazwę, swój znak branżowy (logotyp) i kojarzyć się klientowi z jasno sformułowaną misją. To wszystko stanowi markę firmy. Firmie powinno zależeć na ochronie swojej marki i na jej, jak najszerszej, rozpoznawalności. Temu służy Branding.
|
|
|
Do czego nam jest potrzebny branding, czyli budowanie marki firmowej. |
Czy jesteś już w Internecie? Jeżeli jesteś to czy istniejesz w nim NAPRAWDĘ?. Powinieneś zaistnieć tam gdzie trzeba. Nie tylko po to „żeby być”, ale po to „by odnieść sukces finansowy”. Musisz wiedzieć, że Internet to dżungla w której można być ale nikt Cię nie zauważy w gąszczu. Musisz sie czymś wyróżnić. Marka Twojej firmy musi błyszczeć i odróżniać się od konkurencji. Internet jest rewolucyjnym rozwiązaniem w sposobie komunikowania się i rozgłaszania nowych idei. To nowa forma pozwalająca na istnienie Twojej firmy i reklamowanie jej produktów czy usług. Dzisiejsza reklama nie dociera już do klienta poprzez radio, telewizję czy bannery na ulicach. To również, a może przede wszystkim, działania internetowe. Markę firmy buduje się wielokanałowo - poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach, portale socjalne, kanały RSS i blogi tematyczne.
|
|
|
|